[:nl]De ondertitel van dit boek luidt “Ondernemen van binnenuit” en het is geschreven voor ondernemers die ook kostwinners zijn. Eigenlijk wil je alleen vanuit je hart werken, maar tegelijkertijd moet er ook brood op de plank komen om de hypotheek te betalen en kun je dan kieskeurig zijn wat betreft werk?
Madeleine Boerma brengt in dit boek een veelheid van aantrekkelijke denkmodellen samen om op een degelijke manier te onderzoeken hoe jouw ondernemerschap handen en voeten kan krijgen. Vanuit WHY beginnen. Waarom wil ik dit doen? Vanuit de business roadmap waarin doen, zijn, voelen en hebben aandacht krijgen. Vanuit vier verschillende entiteiten in jezelf redeneren: vrouw, man, meisje, jongetje. Vanuit de vier windrichtingen, die ieder een eigen aandachtsgebied vertegenwoordigen. En dat alles is heel fris en leuk geïllustreerd en in beeld gebracht door René Nauta. Een aantrekkelijk boek, dat ik vast regelmatig ter hand ga nemen om me te laten inspireren. [:]
Hej Renate, wat ontzettend leuk om mijn boek op jouw leeslog tegen te komen. Dankjewel! Ik ben zelf een groot lezer en ga nog even verder struinen wat je zoal nog meer leest en me laten inspireren. Ciao Madeleine